تعرفه ترجمه همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران گرامی است زیرا هنگامی که نیازمند  ترجمه یک متن بوده و می خواهند آن را به یک مترجم بسپارند، هزینه ی ترجمه را مقایسه کرده و گاه بر اساس آن تصمیم می گیرند. بنابراین ما تصمیم گرفته این در سایت ترجمه خود بهترین خدمات ترجمه را با کمترین تعرفه ترجمه ارائه دهیم تا کاربران بیشتری بتوانند با اطمینان خاطر از خدمات ترجمه ما بهره مند شده و ارزان ترین تعرفه ترجمه را پرداخت نمایند. ما با توجه به حجم بالای سفارش ترجمه انواع متون و فایل های مختلف که روزانه به دست ما می رسد و با بهره گیری از دانش و مهارت مترجمین فوری سایت، سعی داریم بهترین خدمات را با ارزان ترین تعرفه ترجمه به شما ارائه داده و با افتخار با ارائه خدمات برتر با تعرفه ترجمه کمتر در خدمت شما باشیم.

ترجم فوری

  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


تعرفه ترجمه کتاب ارزان با سرعت و کیفیت بالا را در خواب نبینید

ما تعرفه ترجمه باور نکردنی سایت خود را به شما عرضه کرده ایم تا کتاب و مقالات خود را با ارزانترین و سریعترین خدمات ممکن،  ترجمه کرده و از آن لذت ببرید. تعرفه ترجمه در اکثر سایت ها و یا برای غالب مترجمین معرف کیفیت ترجمه و کار تحویلی آنهاست اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که در عین ارائه ارزانترین تعرفه ترجمه، بهترین خدمات و ارزانترین و با کیفیت ترین ترجمه را تحویل خواهید گرفت. برای ترجمه کتاب خود کافی است سری به سایت ما بزنید. ما تعرفه ترجمه را بر اساس بالا رفتن تعداد صفحات مورد نظر برای ترجمه کاهش داده ایم و شما کاربر گرامی می توانید برای ترجمه یک کتاب، از تعرفه ترجمه ارزان تری نسبت به یک مقاله که تعداد صفحات آن به نسبت بسیار کمتر است، بهره مند شوید و این در حالی است که ما با وجود تعرفه ترجمه ارزان، همچنان کیفیت را در درجه عالی حفظ کرده ایم.

پایین ترین تعرفه های ترجمه را در سایت ما خواهید یافت

تعرفه ترجمه همواره برای کاربران گرامی یک دغدغه می باشد. ما با توجه به نیاز روزافزون دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی و نیز سایر اقشاری که به ترجمه متون مختلف نیازمند هستند، سعی نموده ایم تا با کاهش تعرفه ترجمه تا ارزانترین قیمت ممکن، در راستای خدمت شایسته به این دسته از کاربران گرامی قدمی برداریم. پر واضح است که کاهش تعرفه ترجمه تاثیر منفی بر کیفیت خدمات ما نداشته و همواره با وجود تعرفه ترجمه ارزان، بهترین خدمات و بالاترین کیفیت ترجمه را از ما دریافت خواهید نمود. از جمله خدمات ما در راستای کاهش نرخ ترجمه این است که شما کاربر گرامی با بارگذاری فایل سفارش ترجمه مورد نظر خود در سایت ما خواهید دید که با افزایش تعداد صفحات متن، قیمت ترجمه سیر نزولی دارد. به این معنی که هر چه تعداد صفحات بارگذاری شده سفارش ترجمه شما بیشتر شود، تعرفه ترجمه به ازای هر صفحه کمتر می شود و شما ترجمه با تعرفه ارزان تری را دریافت خواهید نمود.

انواع متون شما را با کمترین تعرفه ترجمه می کنیم

کمترین تعرفه ترجمه برای سفارش ترجمه انواع متون خود را می توانید در سایت ما پرداخت نمایید. ما انواع متون و فایل های شما را با ارزان ترین قیمت و با کمترین نرخ  ترجمه می کنیم. با توجه به دسته بندی که برای انواع متون انجام داده ایم، شما می توانید متن سفارش خود را به هنگام ثبت سفارش ترجمه در یکی از این دسته بندی ها قرار داده و نوع آن را تعیین نمایید تا ما تعرفه ترجمه را با توجه به همین دسته بندی و انتخاب شما در نظر گرفته و شما کمترین نرخ تعرفه ترجمه را با توجه به نوع متن خود که می تواند عمومی، تخصصی و یا تخصصی ویژه باشد، پرداخت نمایید.

تعرفه ترجمه متن ما را مقایسه کرده و تفاوت را بسنجید

تعرفه ترجمه برای انواع متون خود را می توانید در سایت ما رویت نموده و با سایر سایت ها مقایسه نمایید. تعرفه ترجمه ما همواره ارزان تر از همه رقبا بوده و با افتخار اعلام می داریم که این مزیت هرگز کیفیت کار تحویلی ما را زیر سوال نمی برد. هزینه ی ترجمه را کاهش داده ایم تا دغدغه خاطر کاربران گرامی در مورد میزان پرداختی تعرفه های ترجمه را کاهش دهیم و در عین حال همواره بهترین و شایسته ترین خدمات را ارائه می نماییم. ما خدمات ترجمه خود را با بهره گیری از دانش تخصصی مترجمین توانمند سایت خود انجام داده و هر گونه دغدغه خاطر شما نسبت به کیفیت ترجمه را مد نظر داشته و سعی در پایان دادن به آن داریم و با این حال تعرفه ترجمه را همچنان در ارزان ترین نرخ ممکن نگه داشته ایم. با ثبت سفارش ترجمه خود در سایت ما از دیدن فاکتور ترجمه با هزینه ترجمه باورنکردنی تعجب خواهید کرد.

تعرفه ترچمه

ارزانترین تعرفه ترجمه فایل های صوتی را سفارش دهید

تعرفه ترجمه ما برای انواع فایل های صوتی نیز همچون تعرفه ترجمه متون، همواره ارزان ترین نرخ ترجمه را یدک می کشد. ما این امکان را فراهم آورده ایم تا علاوه بر فایل های متنی مختلف، شما کاربر گرامی بتوانید فایل های صوتی و نیز فایل های تصویری و فیلم های مورد نظر خود را به هنگام ثبت سفارش ترجمه در سایت ما بارگذاری نموده و ترجمه آن را به مترجمین متخصص ما بسپارید و از تعرفه ترجمه ارزان و کیفیت بالای ترجمه سفارش خود لذت ببرید. ما از آن دسته از مترجمین خود که توانایی پیاده سازی و ترجمه انواع فایل های صوتی را دارند بهره گرفته و ترجمه فایل صوتی شما را با کیفیت بالا و هزینه ارزان به شما کاربر گرامی ارائه می دهیم. ارزان ترین تعرفه ترجمه فایل های صوتی همراه با تضمین کیفیت را تنها در سایت ما خواهید یافت.

از تعرفه های گوناگون خدمات ترجمه ما بهره مند شوید

تعرفه ترجمه دیگر دغدغه خاطر شما نخواهد بود. شما می توانید با ثبت سفارش ترجمه خود در سایت ترجمه ما، با توجه به دسته بندی های مختلفی که برای انواع متون در نظر گرفته ایم، بهترین و متنوع ترین خدمات در ارائه انواع تعرفه ترجمه را دریافت نمایید. ما انواع متون و فایل های بارگذاری شده شما به عنوان سفارش ترجمه را به سه دسته متون عمومی، متون تخصصی و متون تخصصی ویژه تقسیم کرده و برای هر یک بنا بر اهمیت کار ترجمه نرخ و تعرفه ترجمه مناسب تعریف نموده ایم.علاوه بر این زمان تحویل سفارش ترجمه شما نیز فاکتور دیگری در دسته بندی تعرفه ترجمه می باشد به این صورت که زمان تحویل سفارش را به تحویل فوری، تحویل نیمه فوری و تحویل عادی دسته بندی نموده و با برآورد ترجمه تحویلی در زمان مورد نظر شما، برای هر یک نرخ تعرفه ترجمه متناسب تعریف نموده ایم. شما کاربر گرامی می توانید با توجه به این دسته بندی ها هم در مورد میزان تخصصی بودن سفارش ترجمه خود و هم زمان تحویل آن تصمیم گرفته و بنابر انتخاب خود، ارزان ترین تعرفه ترجمه را در سایت ما تجربه نموده و از خدمات ما بهره مند شوید.

ارزانترین تعرفه ترجمه تخصصی را چطور ایجاد کردیم؟

تعرفه ترجمه تخصصی از جمله مواردی است که در سایت ما به صورت صریح لحاظ شده است. همانطور که می دانید سایت ما تعرفه ترجمه  را بر اساس میزان تخصصی بودن متن سفارش بارگذاری شده شما تقسیم بندی نموده و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با ارزان ترین تعرفه ترجمه به شما را دارد. ترجمه تخصصی به ترجمه آن دسته از متونی اطلاق می شود که سطح علمی بالایی داشته و قرار است در محافل علمی تخصصی ارائه شوند، لذا اهمیت کیفیت ترجمه آن بسیار بالا بوده و لازم است ترجمه آن در خور و شایسته باشد. ما ترجمه تخصصی شما را با ارزان ترین نرخ تعرفه ترجمه بر عهده می گیریم و با توجه به درک موضوع، کیفیت کار ترجمه خود را تضمین می کنیم.

بهترین تعرفه ترجمه تخصصی مقالات را دریافت کنید

تعرفه ترجمه تخصصی مقالات و متون علمی و غیر علمی مختلف در سایت ما، در دسته بندی های مختلف بر اساس زمان تحویل سفارش ترجمه، برآورد شده و شما همواره می توانید با مقایسه تعرفه ترجمه و خدمات ما با دیگر سایت ها تصدیق نمایید که ما بهترین ترجمه تخصصی با کمترین هزینه و ارزان ترین تعرفه ترجمه را ارائه داده و با تضمین کیفیت ترجمه تحویلی به شما در صدر ایستاده ایم. مقالات علمی از آن دسته متونی هستند که در دسته بندی متون تخصصی و یا متون تخصصی ویژه قرار گرفته و لازم است با دقت و تبحر بسیار بالا ترجمه شوند و ما با وجود مترجمین حرفه ای و توانمند خود این امکان را برای شما فراهم آورده ایم تا علاوه بر بهره گیری از دانش و مهارت بالای مترجمین توانمند ما، از ارزان ترین تعرفه ترجمه برخوردار گشته و تضمین کیفیت را تجربه نمایید.

تعرفه ترجمه

تعرفه ترجمه فوری چقدر است؟

تعرفه ترجمه در سایت ما دسته بندی های مختلفی دارد. شما می توانید بر اساس کیفیتی که برای سفارش تحویلی خود مد نظر دارید و نیز مدت زمان انتظار برای دریافت ترجمه، تعرفه ترجمه را پرداخت نمایید. مدت زمان انتظار برای دریافت ترجمه یکی از این دسته بندی هاست که بر اساس آن نرخ تعرفه ترجمه تغییر خواهد کرد. ما بر اساس اینکه سفارش شما را ظرف چه مدت زمانی ترجمه کنیم، تعرفه ترجمه را متناسب با آن تخمین زده ایم. مدت زمان انتظار برای دریافت ترجمه را به سه دسته تحویل فوری، تحویل نیمه فوری و تحویل عادی تقسیم بندی نموده ایم. تحویل فوری ترجمه همانطور که از نام آن پیداست برای آن دسته از افرادی است که به هر دلیلی نیاز دارند تا ترجمه خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. بالتبع تحویل فوری ترجمه، یعنی ظرف مدت زمانی کمتر از آنچه برای انجام روال عادی ترجمه مورد نیاز است، با حق الزحمه بالاتری انجام می گیرد. اما با این وجود باز هم تضمین می کنیم که ارزان ترین نرخ تعرفه ترجمه فوری را در سایت ما خواهید یافت.


   کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


منظور ما از ارائه بهترین تعرفه خدمات ترجمه چیست؟

تعرفه ترجمه از جمله موارد مورد نظر ما برای ارائه بهترین خدمات به شماست. ما با پایین آوردن تعرفه ترجمه نسبت به سایر سایت ها، و همچنین با بالا نگه داشتن کیفیت ترجمه تحویلی به شما، سعی در ارائه بهترین خدمات به شما را داریم. ما جهت رضایت خاطر هر چه بیشتر شما کاربر گرامی و بنابر نظر سنجی هایی که همواره از کاربران محترم سایت انجام می دهیم، دسته بندی های مختلفی برای نوع و کیفیت ترجمه تحویلی، مدت زمان انتظار برای دریافت ترجمه و نیز ارزان تر شدن تعرفه ترجمه با بالا رفتن تعداد صفحات سفارش ترجمه در نظر گرفته ایم و بنا بر انتخاب کاربر به هنگام ثبت سفارش خدمات خود را ارائه می هیم. این دسته بندی ها به ما امکان می دهد نیازهای مشتری را دقیق تر در نظر گرفته و بنابر نیاز مشتری خدمات خود را ارائه دهیم تا همواره بهترین خدمات تعرفه ترجمه را تضمین کنیم.

تفاوت تعرفه ترجمه سایت ما در چیست؟

تعرفه ترجمه در سایت ما بنابر نیازهای مختلف کاربران محترم و بر اساس نظر سنجی مستقیم از آنان دسته بندی شده است. ما این امکان را داریم تا با شناسایی دقیق نیازهای مشتری، آن ها را دسته بندی کرده و بر اساس این دسته بندی ها خدمات خود را ارائه دهیم. به این ترتیب بهترین خدمات را مطابق با نیاز فردی تک تک مشتریان عزیز ارائه می دهیم تا رضایت خاطر آنان را فراهم نماییم. دسته بندی های مختلفی که بر اساس آن تعرفه ترجمه متغیر می باشد شامل کیفیت ترجمه تحویلی به صورت عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه، مدت زمان انتظار برای دریافت ترجمه بصورت تحویل فوری، نیمه فوری و عادی و نیز ارزان تر شدن تعرفه ترجمه با بالا رفتن تعداد صفحات سفارش ترجمه می باشد و این گویای تفاوت ما با سایرین در ارائه خدمات متنوع و ارزان ترین تعرفه ترجمه می باشد.

آیا با کاهش تعرفه ترجمه، کیفیت نیز پایین می آید؟

تعرفه ترجمه در سایت ما به پایین ترین نرخ ممکن خود رسیده است اما این موضوع باعث نمی شود کیفیت را نادیده بگیریم چون می دانیم کیفیت رمز ماندگاری است. ما توان کاهش تعرفه ترجمه بدون از دست دادن کیفیت را داریم زیرا در تیم خود از دانش و مهارت بالای مترجمین حرفه ای بهره می گیریم که می توانند ترجمه شما کاربر گرامی را در کوتاهترین زمان و با کمترین خطا انجام دهند و همین باعث می شود بدون اینکه کیفیت را پایین بیاوریم، تعرفه ترجمه را تا حد ممکن کاهش دهیم و به این ترتیب خدمات خود را مورد پسند شما کاربر گرامی ارائه دهیم.

مدعی ارزانترین تعرفه ترجمه با گارانتی هستیم

تعرفه ترجمه در سایت ما ارزان ترین تعرفه ترجمه در تمامی سایت های مشابه است. ما مدعی ارائه بهترین خدمات با ارزان ترین تعرفه ترجمه می باشیم، اما ارزان ترین خدمات به معنی پایین آوردن کیفیت نیست. گارانتی خدمات ما گویای این است که ما کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم. ما کیفیت خدمات ترجمه خود را تضمین می کنیم به این معنی که شما پس از دریافت متن ترجمه شده می توانید از سه تا ده روز بسته به نوع ترجمه ای که تحویل گرفته اید و در صورت نارضایتی با مراجعه به سایت، اعتراض خود را ثبت نمایید. تیم بازرسی ما اعتراض شما را بررسی نموده و نتیجه را تا کسب رضایت خاطر شما و یا استرداد وجه پرداختی شما پیگیری خواهد نمود.

تعرفه ترجمه

چه عواملی در تغییر تعرفه ترجمه عالی تاثیرگذار است؟

تعرفه ترجمه را چنانکه گفته شد بر اساس موارد مختلفی که بنابر نظر سنجی از مشتریان گرامی و کاربران محترم صورت گرفته است دسته بندی کرده ایم. این دسته بندی که بر اساس شناسایی نیاز مشتریان به طور دقیق انجام شده است، تحت تاثیر عوامل مختلفی است که شامل کیفیت ترجمه تحویلی، مدت زمان انتظار برای دریافت ترجمه و نیز ارزان تر شدن تعرفه ترجمه با بالا رفتن تعداد صفحات سفارش ترجمه می باشد. کیفیت ترجمه تحویلی می تواند شامل ترجمه عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه باشد و زمان انتظار برای دریافت ترجمه می تواند شامل زمان تحویل فوری، نیمه فوری و عادی دسته بندی شود. به این ترتیب شما کاربر گرامی به هنگام ثبت سفارش ترجمه خود در سایت ما با گزینه های مختلفی روبرو می شوید که تعرفه ترجمه بنابر انتخاب هر یک از این گزینه ها براورد خواهد شد و در هر صورت می توانید اطمینان داشته باشید که ارزان ترین تعرفه ترجمه را پرداخت می نمایید و از بهترین خدمات بهره مند می گردید.

ارزانترین تعرفه ترجمه متون غیر رسمی

تعرفه ترجمه متون غیر رسمی بر اساس اینکه متون علمی-تخصصی و یا غیر علمی و عمومی باشند متفاوت است. بر اساس یک دسته بندی متون بارگذاری شده در سایت به عنوان سفارش ترجمه، به سه دسته متون تخصصی، متون تخصصی ویژه و متون عمومی تقسیم بندی می شوند. بنابر اینکه شما کاربر گرامی در هنگام ورود به سایت و ثبت سفارش ترجمه خود و بنابر اهمیت متن سفارش خود کدام گزینه را انتخاب می نمائید، تعرفه ترجمه متفاوت بوده و مبلغ پرداختی به ازای هر صفحه متن شما مقدار مشخصی می باشد که بنابر تعرفه ی ترجمه های مختلف در سایت عنوان شده است. با مراجعه به سایت های دیگر و نگاهی به نرخ تعرفه ترجمه درج شده می توانید دریابید که ارزان ترین تعرفه ترجمه متون غیر رسمی متعلق به سایت ما بوده و این در حالی است که کیفیت خدمات خود را به بهترین نحو تضمین می کنیم.

تعرفه ترجمه فیلم با زیرنویس ارزان است؟

تعرفه ترجمه برای انواع متون و فایل های مختلفی که قابلیت بارگذاری در سایت به عنوان سفارش ترجمه را دارند متفاوت بوده و بر اساس کیفیت ترجمه تحویلی محاسبه می گردند. سایت ما ترجمه انواع فایل های صوتی و تصویری و انواع فیلم و سریال های محبوب شما و تولید زیرنویس برای آنها را با ارزان ترین تعرفه ترجمه بر عهده می گیرد. ما برای کسب رضایت شما بهترین خدمات در رابطه با تولید زیرنویس فیلم و ارائه ترجمه انواع فیلم و سریال ها را ارائه می کنیم. ما از مترجمین توانمند خود برای ترجمه انواع فایل های صوتی و تصویری و تولید زیرنویس فیلم بهره گرفته و با تکیه بر مهارت و توان آنان، بهترین خدمات ترجمه را در سریعترین زمان ممکن و با ارزان ترین تعرفه ترجمه به شما ارائه می دهیم. ارزان بودن خدمات ما با تضمین کیفیت همراه است.

 آیا تعرفه ترجمه سال 98 را تغییر دادیم؟

تعرفه ترجمه سال 98 را می توانید با نگاهی به لیست قیمت ها و تعرفه ترجمه ای که در سایت قرار گرفته است مشاهده نمایید.  با مشاهده این لیست، و البته اگر از مشتریان قبلی و همیشگی سایتترجمه ما بوده باشید، خواهید دید که تعرفه ترجمه نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و دلیل آن رفاه حال کاربران و هموطنان گرامی است تا در این وضعیت رکود اقتصادی زیر بار فشار مالی ناشی از بالا رفتن تعرفه ترجمه قرار نگرفته و در ضمن همچنان از بالاترین کیفیت خدمات ما بهره مند شوند. ما برای حفظ مشتریان خود و جلب رضایت شما کاربر گرامی تمام توان خود را به کار گرفته ایم و تلاش می کنیم همواره در راستای ارائه بهترین خدمات با ارزانترین تعرفه ترجمه، پیشرو و ثابت قدم باشیم.

تعرفه ترجمه

تعرفه ترجمه وب سایتها چقدر میشود؟

تعرفه ترجمه ما، ارزان ترین تعرفه ترجمه در بین تمامی سایت های ارائه دهنده خدمات ترجمه می باشد. حال این خدمات ترجمه ارائه شده می تواند شامل ترجمه انواع متون مختلف علمی و غیر علمی، انواع فایل های صوتی و تصویری و فیلم و سریال های مختلف و حتی وب سایت ها باشد. در هر صورت تعرفه ترجمه ارائه شده در سایت ما را ارزان ترین تعرفه ترجمه ارائه شده خواهید یافت که مزیت آن تنها همین ارزان بودن خدمات ترجمه نیست، بلکه مهم ترین مزیت آن که از نظر کاربران گرامی اهمیت بسیار بالایی دارد تضمین کیفیت ترجمه است. ما ارزان ترین تعرفه ترجمه را با تضمین کیفیت همراه کرده ایم. به این ترتیب شما به هنگام ثبت سفارش ترجمه وب سایت خود در سایت ترجمه ما اطمینان خاطر دارید از اینکه با ارزان تر شدن تعرفه ترجمه، کیفیت ترجمه تحویلی را از دست نخواهید داد.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


ما کوتاه ترین روش ثبت سفارش و ارزانترین تعرفه خدمات ترجمه را ارائه می کنیم

ارائه ارزان ترین  تعرفه ترجمه و ثبت سفارش با ارزان ترین قیمت تنها یکی از هزاران خدمتی است که در سایت ترجمه ما خواهید یافت. ما سایت ترجمه خود را به گونه ای طراحی کرده ایم تا شما کاربر گرامی بتوانید به راحتی وارد سایت شده و یک پروفایل اختصاصی را تنها در کمتر از چند دقیقه برای خود ایجاد نمایید و زان پس هر بار که تمایل به ثبت سفارش ترجمه داشتید تنها کافی است به پروفایل خود در سایت ما مراجعه کرده و سفارش خود را با انتخاب گزینه هایی که نوع محتوا و زمان تحویل سفارش شما را نشان می دهند، ثبت نمایید. ما به این ترتیب کوتاه ترین روش ثبت سفارش ترجمه را برای شما رقم زده ایم و ارزان ترین خدمات ترجمه را با نگاهی به لیست تعرفه ترجمه سایت ما خواهید یافت. در نهایت با تضمن کیفیت ترجمه تحویلی به شما کاربر گرامی بالاترین سطح خدمات ترجمه را ارائه کرده و در کسب رضایت شما می کوشیم.