ترجمه سریع مقالات و کتب خود را از ما بخواهید. ترجمه سریع فیلم و سریال های محبوب خود را با تضمین کیفیت از ما دریافت نمایید. ترجمه سریع فایل های صوتی خود را به ما بسپارید. ما مجموعه ای از قویترین مترجمین سراسر کشور از تمامی رشته ها را دور هم گرد آورده ایم تا از توان آنها بهره گرفته و در راستای ارائه خدمات ترجمه سریع، شما را در نیل به اهدافتان یاری نماییم. ما با کمک مجموعه مترجمین توانمند خود توانسته ایم زمان را به زانو در آورده و خدمات سفارش ترجمه شما را در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت ارائه نماییم. ترجمه سریع انواع متون خود را در هر رشته دانشگاهی که تحصیل می کنید یا تخصص دارید می توانید به ما بسپارید. ما متن سفارش شما را با توجه به زمینه و نوع محتوای آن به مترجم با زمینه کاری مرتبط سپرده و بهترین کیفیت را برای شما تضمین می کنیم.

ترجمه سریع

  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


سریعترین خدمات ترجمه ما را تجربه کنید و تفاوت را بسنجید

ما با ارائه خدمات ترجمه سریع در خدمت شما هستیم تا تجربه ای متفاوت با ما داشته باشید. ما با داشتن تیمی از مترجمین حرفه ای و سریع در تمامی رشته های تحصیلی، خدمات ترجمه را برای شما بدون فوت وقت و در سریعترین زمان ممکن انجام داده و تضمین کیفیت را بر عهده می گیریم. ما برای ارائه بهترین خدمات ممکن در زمینه ترجمه سریع، متن سفارش شما را بنابر زمینه سفارش که توسط خود شما تعیین می گردد، به مترجمین حرفه ای و سریع با زمینه کاری مرتبط می سپاریم تا در سریعترین زمان مورد نظر شما، سفارش را انجام داده و به شما تحویل دهیم و همچنین کیفیت و دقت سفارش تحویلی را تضمین می کنیم. با مراجعه به سایت ما و ثبت سفارش خود، از خدمات ترجمه سریع، فوری و ارزان ما بهره مند شده و وقت شناسی و مسئولیت پذیری تیم ما را با دیگران مقایسه کنید. کافی است تنها یک بار خدمات ترجمه سریع خود را به ما بسپارید، قطعاً مشتری ثابت ما خواهید شد.

چطور انواع فایل های شما را ترجمه سریع می کنیم؟

خدمات ترجمه سریع ما را با بهترین کیفیت و بالاترین تضمین تجربه کنید. ما تیمی از بهترین و حرفه ای ترین مترجمین سراسر کشور را با زمینه های تحصیلی متفاوت و گسترده گرد هم آورده ایم تا خدمات ترجمه سریع را با تضمین کیفیت ارائه کنیم. کافی است با مراجعه به سایت ترجمه ما، سفارش خود را ثبت نموده و در حین ثبت سفارش گزینه تحویل فوری را برای زمان تحویل سفارش خود انتخاب کنید. به این ترتیب ما سفارش ترجمه شما را به سریعترین مترجمین با زمینه تحصیلی هماهنگ با سفارش شما سپرده و متن ترجمه شده را در کمترین زمان ممکن  مورد نظر شما، به شما تحویل خواهیم داد. شما با انتخاب گزینه تحویل فوری برای زمان تحویل سفارش خود، تنها از ما خواسته اید سرعت ترجمه را بالا ببریم و ما تضمین می کنیم که این امر دیگر مزایای خدمات ترجمه سریع ما را از شما دریغ نمی کند.

گارانتی سریعترین خدمات ترجمه تفاوت ماست

ما علاوه بر ارائه ترجمه سریع با وجود یک تیم قوی و حرفه ای از مترجمین با قابلیت ارائه ترجمه سریع، کیفیت خدمات ترجمه سریع خود را تضمین می کنیم به اینصورت که شما پس از ایجاد یک پروفایل اختصاصی و با ثبت سفارش خود در سایت ما، همواره می توانید خدمات ترجمه را از ما دریافت نموده و کیفیت ترجمه سریع را پس از تحویل سفارش خود بررسی نموده و چنانچه متوجه شدید که کیفیت سفارش ترجمه سریع تحویل داده به شما درخور متن سفارش نمی باشد و یا ایراد نگارشی در متن ترجمه وجود دارد، می توانید با مراجعه مجدد به پروفایل اختصاصی خود در سایت ترجمه فوری ما، انتقاد خود را ثبت نموده و با ما به اشتراک بگذارید.تیم بازرسی خدمات ترجمه سریع ما بدون فوت وقت، سفارش شما را بررسی مجدد نموده و نظر کارشناسی خود را اعلام خواهد نمود. چنانچه نظر کارشناسی تیم بازرسی مؤید این باشد که قصور از مترجم ما بوده و کیفیت درخور سفارش ترجمه سریع شما نمی باشد، سفارش ترجمه سریع شما به مترجمین دیگر سپرده شده و این پیگیری تا تأمین نظر شما ادامه خواهد یافت. حتی گارانتی خدمات ترجمه سریع ما شامل این می شود که در صورت عدم تأمین نظر شما کاربر محترم، وجه پرداختی شما به شما استرداد خواهد شد.

ترجمه پرسرعت کیفیت کار ما را نفی نمی کند

خدمات ترجمه سریع را با ما تجریه کنید و مطمئن باشید که نه تنها از مزیت ترجمه سریع برخوردار می شوید بلکه دیگر مزایای استفاده از خدمات سایت ترجمه ما را نیز از دست نخواهید داد. ما با گرد هم آوردن شبکه ای از مترجمین حرفه ای و دانش آموخته رشته های گوناگون علمی سعی در ارائه خدمات ترجمه سریع به بهترین شکل و با مطمئن ترین کیفیت به شما کاربر گرامی داریم. ما سفارش ترجمه سریع شما را پس از ثبت در سایت و با توجه به شاخه علمی و نوع و محتوای متن سفارش به آن دسته از مترجمین تیم خود که در ارائه ترجمه سریع توانمند می باشند، می سپاریم. به این ترتیب علاوه بر بالا بردن سرعت ترجمه سفارش شما، کیفیت و دقت در ارائه خدمات ترجمه سریع به شما حفظ شده و می توانیم با افتخار کیفیت کار خود را تضمین کرده و به شما اطمینان دهیم خدمات ترجمه سریع ما را با بهترین کیفیت و بالاترین دقت دریافت خواهید نمود.

ترجمه سریع

 ما سریعترین و ارزانترین خدمات ترجمه را کنترل کردیم

خدمات ترجمه سریع ما با ثبت سفارش شما در سایت ترجمه فوری ما آغاز شده و می توانید با انتخاب گزینه های مورد نظر، ترجمه آنی سفارش ثبت شده خود را از ما دریافت کنید. شما در هنگام ثبت سفارش ترجمه سریع خود به صورت آنلاین، گزینه هایی را پیش رو دارید از جمله گزینه تحویل فوری که با انتخاب آن می توانید ترجمه سریع سفارش خود را در کوتاهترین زمان ممکن، بسته به حجم فایل سفارش بارگذاری شده، از ما دریافت نمایید. ما گزینه های متنوعی را برای ارائه خدمات ترجمه سریع خود به شما در نظر گرفته ایم و شما می توانید بنابر کیفیت انتخابی خود و با توجه به میزان پرداختی که متناسب با بودجه شماست از میان این گزینه ها سریعترین ترجمه را انتخاب نموده و از خدمات ترجمه سریع ما و مزایای آن همچون تضمین کیفیت و ارزانترین قیمت ترجمه بهره مند شوید. 

خدمات ترجمه سریع فایل های صوتی و تصویری

خدمات ترجمه سریع ما شامل ترجمه سریع انواع فایل ها، اعم از فایل های صوتی و تصویری می باشد. شما می توانید به سادگی با مراجعه به پروفایل اختصاصی خود در سایت ترجمه ما و ثبت سفارش خود با انتخاب از میان گزینه های متنوعی که ما برای ارائه خدمات ترجمه سریع خود به شما عرضه کرده ایم، از انواع خدمات ما به انتخاب خود بهره مند شوید. ما فایل های صوتی و تصویری بارگذاری شده شما را به تیم مترجمین حرفه ای سایت که در زمینه پیاده سازی و ترجمه انواع فایل های صوتی و تصویری فعالیت دارند می سپاریم و انواع خدمات ترجمه سریع خود شامل ترجمه متن فایل، تولید زیرنویس فیلم، پیاده سازی متن  و هر گونه خدمات دیگری که در این زمینه از ما انتظار دارید را با تضمین کیفیت به شما عرضه می کنیم. ترجمه انواع فیلم و سریال های زبان اصلی محبوب خود را می توانید بدون دغدغه از دست دادن محتوای فیلم و یا ترجمه نامرتبط به ما سپرده و خدمات ترجمه سریع ما را دریافت نموده و از آن لذت ببرید.

ترجمه سریع کتاب با حرفه ای ترین مترجمین

خدمات ترجمه سریع ما علاوه بر ترجمه سریع انواع فایل ها، شامل ترجمه انواع کتب و مقالات شما نیز می باشد. ما با دارا بودن حرفه ای ترین تیم تخصصی مترجمین از سراسر کشور و در تمامی رشته و گرایش ها، خدمات ترجمه سریع خود را به شما عرضه داشته و ترجمه کتب علمی و غیر علمی شما را در کوتاهترین زمان ممکن تحت عنوان ترجمه سریع بر عهده گرفته و بهترین خدمات ترجمه سریع را با بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهیم کرد. فقط با بارگذاری فایل متنی کتاب خود در سایت ترجمه ما و انتخاب گزینه ترجمه فوری، ما متن سفارش شما را به یک مترجم فوری که در زمینه مرتبط با متن مورد نظر شما فعالیت دارد، سپرده و ترجمه ای با کیفیت و درخور را در سریعترین زمان و با بهترین خدمات ترجمه سریع به شما ارائه می نماییم. 

 ترجمه و ادیت فوری و ارزان مقالات isi

ما در راستای ارائه انواع خدمات ترجمه سریع، انواع مقالات علمی شما در زیر شاخه های علمی متفاوت را به صورت تخصصی و با بهره گیری از مترجمین حرفه ای و توانمند خود، ترجمه می کنیم. فقط کافی است مراحل اولیه نوشتن مقاله خود را انجام داده و ترجمه و ادیت آن را به ما سپرده و با اطمینان به پذیرش مقاله خود فکر کنید. ما سفارش ترجمه و ادیت مقاله انگلیسی شما را به تیم مترجمین حرفه ای خود سپرده و برای شما این امکان را فراهم می کنیم تا با همراهی مترجمین حرفه ای ما که هم رشته خود شما می باشند از ایده های علمی خام خود مقالات معتبر isi ارائه نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایده خود را پیاده کرده و مراحل ادیت مقاله ترجمه شده خود را به ما بسپارید. صفر تا صد ادیت مقاله انگلیسی شما را با کیفیت بالا و ارزانترین قیمت بر عهده گرفته و در کنارتان هستیم.

ترجمه تخصصی سریع و با کیفیت با ارجاع مرتبط چگونه انجام میشود؟

 ترجمه سریع انواع کتب، مقالات، متون تخصصی و هر گونه متن و محتوای قابل ترجمه خود را به ما بسپارید. ما با دارا بودن تیمی از مترجمین قوی و حرفه ای در شاخه های گوناگون علمی، هر گونه فایل شما که به عنوان سفارش ترجمه سریع ثبت می نمایید را پس از تعیین نوع و محتوا، به مترجمین با زمینه کاری مرتبط می سپاریم تا با بهره گیری از دانش تخصصی آنان در ارائه انواع خدمات ترجمه سریع، بهترین و با کیفیت ترین ترجمه با ارجاع مرتبط را برای شما ارائه نماییم. شما می توانید در هنگام ثبت سفارش ترجمه خود از گزینه های موجود، گزینه ترجمه تخصصی و یا گزینه ترجمه تخصصی ویژه را انتخاب نمایید و به این ترتیب بالاترین کیفیت ترجمه تخصصی را با ما تجربه کنید. ما بنابر گزینه منتخب شما جهت ارائه ترجمه تخصصی یا ترجمه تخصصی ویژه، متن سفارش شما را به قویترین مترجمین تیم خود که هم رشته خود شما بوده و دارای دانش تخصصی مرتبط با زیر شاخه شما می باشند، سپرده و در نتیجه ترجمه سریع و با کیفیت تضمین شده را به شما ارائه می کنیم. 

ترجمه سریع

ترجمه سریع متون در کلیه رشته های دانشگاهی

 ترجمه سریع تمام متون دانشگاهی خود را به ما بسپارید. تیم مترجمین ما از تمامی رشته ها و گرایش ها بوده و در کار خود حرفه ای می باشند. ما با همکاری این تیم قوی و حرفه ای، توانایی این را داریم تا انواع متون، محتوا، کتب و مقالات علمی و دانشگاهی شما را پذیرفته و ترجمه سریع، ارزان و با کیفیت به شما ارائه دهیم. مترجمین ما علاوه بر دانش زبان انگلیسی، دانش آموخته زیرشاخه های مختلف دانشگاهی می باشند و این باعث می شود ما بتوانیم متون مورد نظر شما را در هر رشته ای که هستید، به مترجم با دانش مرتبط سپرده و ترجمه ای مرتبط و تخصصی و البته ارزان و با کیفیت به شما ارائه دهیم. تیم تخصصی ما علاوه بر بهره گیری از مترجمین با دانش زبانی بالا، توانایی انجام کلیه امور و خدمات ترجمه سریع را دارا بوده و با وجود سرعت بالای کار هرگز دقت و کیفیت را فدا نمی کند. دقت و سرعت دو رکن اساسی کار ما بوده و در ارائه خدمات ترجمه سریع به شما کاربر گرامی همواره هر دو رکن را مد نظر قرار داده و هیچگاه دقت و کیفیت را با بالا بردن سرعت از دست نمی دهیم.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


هزینه ترجمه سریع چقدر است؟

خدمات ترجمه سریع را در کنار ما با کمترین هزینه تجربه کنید. سایت ترجمه ما برای شما امکاناتی را در نظر گرفته است که با انتخاب هر یک می توانید علاوه بر اینکه از ترجمه سریع و ارزان بهره مند شوید، کیفیت و زمان تحویل سفارش خود را انتخاب نموده و بنابر گزینه انتخابی خود از بهترین مزایای انتخاب خود بهره مند گردید. ما سه کیفیت مختلف برای انجام سفارش شما را در سایت در نظر گرفته ایم که شما می توانید با انتخاب هر یک از این گزینه ها کیفیت انجام ترجمه سفارش مورد نظر خود را تعیین نمایید. با انتخاب هر یک از گزینه های ترجمه عادی، ترجمه تخصصی و ترجمه تخصصی ویژه می توانید لیست هزینه و برآورد قیمت سفارش ترجمه خود را رویت نموده و بر اساس آن تصمیم گیری نمایید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که هر انتخابی که داشته باشید، از بهترین مزایای انتخاب خود بهره مند شده و با کیفیت ترین و ارزانترین خدمات را از ما دریافت خواهید نمود.

  چگونه سرعت ترجمه را بالا می بریم؟

ما با دارا بودن تیمی قوی از مترجمین حرفه ای، ترجمه سریع و با کیفیت سفارش شما را در کمترین زمان و با ارزانترین قیمت به شما ارائه می کنیم. مترجمین ما از شاخه های مختلف علوم دانشگاهی برخوردار بوده و دانش حرفه ای خود را در خدمت ترجمه متون زبان اصلی گرفته اند و این به ما این امکان را می دهد تا سفارش ترجمه شما را با توجه به دسته بندی نوع و محتوای آن که از طرف خود شما تعیین می شود، به مترجمین با زمینه کاری مرتبط بسپاریم. مترجمین ما با بهره گیری از دانش تخصصی خود و آشنایی قبلی که با زمینه کاری و نوع محتوای سفارش شما دارند می توانند ترجمه سریع سفارش شما را بر عهده گرفته و محتوایی با بالاترین کیفیت و سرعت به شما عرضه دارند.

بزرگترین اجتماع مترجم فوری را از ما بخواهید

ترجمه سریع متون شما را با وجود بزرگترین اجتماع مترجمین فوری سراسر کشور بر عهده می گیریم. تیم مترجمین ما علاوه بر دانش زبانی و نیز دانش تخصصی که از تحصیل در شاخه های مختلف علمی کسب کرده اند، دارای توانایی و مهارت در امر ترجمه سریع انواع متون و فایل های زبان اصلی بوده و ما با بهره گیری از این امکان می توانیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات ترجمه سریع و فوری را به شما کاربر گرامی عرضه نموده و ارزانترین قیمت ترجمه را به شما پیشنهاد دهیم. کلیه خدمات ترجمه و ادیت انواع فایل های خود را از ما بخواهید و به توانایی مترجمین تخصصی ما اطمینان داشته باشید.

آیا ترجمه سریع مزایایی هم دارد؟

ترجمه سریع  یکی از گزینه هایی است که ما با تکیه بر توانایی تیم مترجمین حرفه ای خود برای ارائه هر چه بهتر خدمات ترجمه به شما کاربر گرامی از آن بهره مند می شویم. شما با ورود به سایت ترجمه سریع ما و ثبت سفارش خود و انتخاب گزینه ترجمه سریع می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بنابر حجم و نوع محتوای فایل بارگذاری شده خود از بالاترین سرعت و ارزانترین نرخ ترجمه بهره مند گردیده و علاوه بر این از کیفیت تضمین شده ما برخوردار شوید. شما با انتخاب گزینه ترجمه سریع نه تنها از مزیت بالاترین سرعت ترجمه بهره مند می شوید، بلکه همچنان از دیگر مزایای سایت ما از جمله ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن نیز بهر گرفته و در ضمن گارانتی خدمات ما را بصورت پیش فرض دارید.

تفاوت ترجمه فوری با ترجمه عادی در چیست

ترجمه سریع یا ترجمه فوری از گزینه های تعبیه شده ما در سایت ترجمه است که به شما امکان انتخاب را می دهد. شما با انتخاب گزینه ترجمه عادی می توانید سفارش خود را با قیمت و کیفیت مناسب ثبت نموده و منتظر دریافت ترجمه سفارش خود باشید. گزینه ترجمه فوری، گزینه ای متفاوت می باشد که برای آن دسته از کاربران عزیزی طراحی شده که به هر دلیلی نیاز فوری به ترجمه فایل متن، کتاب و یا مقاله خود دارند. شما کاربر گرامی می توانید با انتخاب این گزینه ضمن بهره گیری از دانش و مهارت مترجمین فوری و زبردست ما، همچنان از سایر مزایای سایت ترجمه سریع ما برخوردار بمانید. به این ترتیب با ثبت سفارش خود ذیل عنوان ترجمه فوری یا ترجمه سریع، نه تنها سرعت کار را بالا برده و در مدت زمان کوتاهتری نتیحه را دریافت خواهید کرد، بلکه دیگر مزایای ما همچون ارزانترین قیمت و از همه مهمتر گارانتی خدمات ترجمه را نیز دریافت خواهید نمود.

ترجمه سریع

ترجمه سریع فیلم با زیرنویس

از جمله خدمات ترجمه سریع ما، ارائه خدمات ترجمه فیلم و سریال های محبوب و زبان اصلی شما می باشد. ما در میان اعضای تیم مترجمین قوی و حرفه ای خود، از مترجمینی با توانایی تولید زیرنویس فیلم و سریال و ترجمه گفتار فیلم نیز برخوردار بوده و می توانیم با مباهات به این توانمندی، فایل های تصویری و فیلم و سریال های مورد نظر شما را به زبان شیرین فارسی برگردانده و برای آنها زیرنویس تولید نماییم.

 بهترین سایت ترجمه فوری را چگونه انتخاب کنیم؟

خدمات ترجمه سریع ما را می توانید با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت دریافت نمایید. شما می توانید پس از دریافت سفارش ترجمه خود با مراجعه مجدد به پروفایل اختصاصی خود در سایت ترجمه ما نظرات، انتقادات و یا پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید تا با مد نظر قرار دادن نظرات و پیشنهادات ارزشمند و سازنده شما، کیفیت خدمات ترجمه سریع خود را روز به روز افزایش داده و رضایت خاطر شما را هر چه بیشتر تأمین نماییم.

ترجمه آنلاین و سریع

ما خدمات ترجمه سریع خود را با بهره گیری از مترجمین فوری و بصورت آنلاین انجام داده و این امکان را به شما می دهیم تا با بهره گیری از خدمات آنلاین ما، صفر تا صد مراحل ثبت سفارش خود و دریافت ترجمه و پیگیری آن را در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و ارزانترین قیمت انجام دهید. 


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


 ثبت سفارش ترجمه آنلاین و فوری

ثبت سفارش ترجمه سریع در سایت ما بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. تنها کافی است به آدرس اینترنتی سایت ما مراجعه نموده و با ورود به سایت، یک پروفایل اختصاصی برای خود ایجاد نموده و هر زمان که تمایل به ثبت و انجام سفارش ترجمه خود داشتید از طریق همین پروفایل به سایت وارد شده و سفارش خود را با انتخاب گزینه های مورد نظر خود در مورد کیفیت و قیمت ترجمه، ثبت نموده و با ارزانترین قیمت از بهترین کیفیت و خدمات ترجمه سریع بهره مند شوید.