ترجمه فوری

ترجمه رشته ها

دانشجویان کسانی هستند که نسبت به سایر اقشار جامعه، با ترجمه رشته ها بیشتر سر و کار دارند. در ادامه به این موضوع می پردازیم.

بیشتر بخوانید

کارگاه اینستاگرام پولساز

در این دوره آموزشی از صفر تا صد اینستاگرام آموزش داده شده است. حتی اگر تا به حال از اینستاگرام استفاده نمی کردید با استفاده از مطالبی که در این دوره آمده است، می توانید از اینستاگرام به عنوان یک ابزار قوی بازاریابی، برندینگ و فروش استفاده کنید. هر چیزی در اینستاگرام قابل فروش است.

بیشتر بخوانید

ترجمه اصطلاحات تخصصی فارسی و انگلیسی علوم ورزشی

به منظور ترجمه اصطلاحات تخصصی فارسی و انگلیسی علوم ورزشی، از آنجاییکه برخی از رشته‌ها در ایران نوپا هستند، به همین خاطر دیکشنری تخصصی هم خیلی به ندرت برای آنان می‌توان پیدا کرد و شاید تا حدودی برای رشته های علوم ورزشی هم این موضوع صدق کند.

بیشتر بخوانید

ترجمه رایگان اصطلاحات انگلیسی روانشناسی بالینی

داشتن ترجمه مجموعه‌ای از اصطلاحات انگلیسی روانشناسی بالینی می‌تواند برای بسیاری افراد که در این رشته مشغول کار و تحصیل هستند، پیوسته کارآمد باشد.

بیشتر بخوانید

بهترین ترجمه اصطلاحات مهندسی مکانیک

برای دسترسی به بهترین ترجمه اصطلاحات مهندسی مکانیک، در جریان باشید که در طول مدتی که سفارش ترجمه در موسسه ترجمه فوری را دارید، در پروفایل کاربری خود، بخشی به نام دیکشنری جانمایی شده است، که هر روز برخی از واژه‌های تخصصی مهندسی مکانیک با ترجمه فارسی توسط مترجمین مجرب ما بدان آن اضافه می‌گردد.

بیشتر بخوانید

دانلود رایگان اصطلاحات معماری انگلیسی

دانلود رایگان اصطلاحات معماری انگلیسی یکی دیگر از خدمات موسسه ترجمه فوری است که در آن مترجمین مجرب ما، تعدادی کلمات معماری انگلیسی همراه با ترجمه را در پنل کاربری هر فرد در قسمتی به نام دیکشنری قرار می‌دهند که به مرور زمان یک دیکشنری جامع برای کاربران ایجاد می‌گردد

بیشتر بخوانید

متون تخصصی زیست شناسی را ارزان ترجمه کنید

برای استفاده از خدمات ارزان ترجمه متون تخصصی زیست شناسی، جالب است بدانید کارشناسان موسسه "ترجمه فوری" بر حسب اهداف شما بودجه تان را تخمین می‌زنند و از طرفی اگر شمایی هم که دلواپس پرداخت تمامی هزینه های ارزان ترین ترجمه متون تخصصی زیست شناسی هستید، می‌توانید از خدمات پرداخت اقساطی مرکز ما استفاده نما

بیشتر بخوانید