طراحی گرافیکی جالب به معنای هنر برقراری ارتباط بصری از طریق عکس‌های متنی، نمادها، کارهای هنری است. طراحی گرافیکی در گذشته هم وجود داشته است اما امروزه به شکوفایی خود رسیده است. با طراحی گرافیکی جالب می‌توان وسعت اثرگذاری بر مخاطبین را افزایش داد و به رونق یک کسب و کار کمک کرد.

خیلی از افراد به صورت خودآموز شروع به یادگیری طراحی گرافیک می‌کنند. این افراد با یک سری اصول و قواعد می‌توانند کارهای خروجی بهتری داشته باشند که عبارتند از: نقطه، خط و شکل، تایپوگرافی، رنگ، قالب بندی. با مراجعه به وب سایت شرکت ترجمه فوری می‌توانید طراحی گرافیکی جالب کودکانه، کاراکتر، کارت پستال و بنر اینستاگرام را در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش دهید.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید  

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب      

صدور فاکتور رایگان می باشد     

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021  

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598  

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796  

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500  

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500  

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102  

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400  

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400  

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400  

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400  

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916  

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                             09199170040 

تماس، واتساپ یا تلگرام   

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب  

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی      


طراحی گرافیکی جالب کودکانه

برای موفقیت در طراحی گرافیکی جالب کودکانه نیازمند مهارت بالا در تصویرسازی و داستان سرایی، دانش قوی در زمینه‌ی سلیقه مخاطب هستید. برای طراحی گرافیکی جالب برای کودکان بایستی به نکات زیر توجه کنید:

  • به دوران کودکی خود برگردید: برای طراحی گرافیکی جالب کودکانه سعی کنید با بازیابی دیدگاه خود در زمان کودکی ببینید یک کودک چه طرحی را می‌پسندد. توجه به جزئیات طراحی گرافیکی جالبی که مشاهده کرده‌اید، طرحی که تاثیر زیادی بر شما گذاشته، طرحی که از آن الهام گرفته‌اید، و در نهایت طرحی که از دیدن آن ناامید شده‌اید، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • انتقال پیام طراح: در گام اول طراحان کودک نه تنها باید با اصول رشته گرافیک، مبانی هنرهای تجسمی، تکنیک‌ های مختلف طراحی گرافیکی جالب آشنا باشند بلکه باید انواع ادبیات کودکان و مبانی آموزش به کودکان را به درستی بدانند.
  • توجه به گروه سنی مخاطب: قبل از طراحی گرافیکی جالب بایستی در نظر داشته باشید که کودکان به گروه‌های سنی مختلفی دسته بندی می‌شوند. کودکان در سنین مختلف از طرح‌های متفاوتی لذت می‌برند و برای آن‌ها جالب است.
  • شخصیت سازی و طراحی کاراکتر: طراحان کودک می‌توانند با شخصیت سازی و طراحی کاراکتر، طرح‌ها را برای کودکان؛ جالب و دوست داشتنی کنند. این بخش بسیار وابسته به ذهن طراح است و به تمرین و تجربه بسیار زیادی نیاز دارد.
  • جان بخشیدن به اشیا: طراح با اضافه کردن مشخصه‌های انسانی به اشیا می‌تواند آن‌ها را زنده کند. او با جان بخشیدن به اشیا وارد دنیای خیالی طراحی شده و طراحی گرافیکی جالبی را ارائه می‌دهد.
  • انتخاب زاویه دید مناسب: تصور کنید که در فضای طراحی خود هستید، بهترین زاویه دید را برای مخاطبانشان در نظر بگیرید تا طراحی گرافیکی جالبی داشته باشید. شما نباید فراموش کنید که کودکان، مخاطب‌ خاص شما هستند و با ایجاد تنوع در اندازه‌ها و زاویه دیدتان از خستگی آن‌ها جلوگیری کنید.

طراحی گرافیکی جالب

طراحی گرافیکی جالب کودکانه

طراحی گرافیکی جالب برای کاراکتر

اکثر کسب‌ و کارها برای تبلیغات محصولات و خدمات خود به طراحی گرافیکی جالب برای کاراکتر می‌پردازند. در واقع این شخصیت مستقل و اثر گذار می ‌تواند به عنوان نماینده هر کسب و کار شناخته ‌شود. این کاراکتر بایستی به بهترین نحو ممکن با مخاطب ارتباط برقرار کند. بنابراین برای ارتقای یک کسب و کار می‌توان با طی کردن مراحل حرفه‌ای، کاراکتر را طراحی کرد. هدف از طراحی گرافیکی جالب برای کاراکتر ارتباط با مخاطب و جلب رضایت او است. طراحی گرافیکی جالب شخصیتی که مخاطب دوست داشته باشد و آن را دنبال کند، کار ساده‌ای نیست! بنابراین پیاده سازی و طراحی گرافیکی جالب برای کاراکتر را به گرافیست‌ها و طراحان حرفه‌ای و باتجربه بسپارید. در خلق کاراکترها، نکات طلایی برای طراحی گرافیکی جالب به شرح زیر است که با تمرین مداوم می‌توانید این کار را به خوبی انجام دهید:

طراحی گرافیکی جالب

طراحی گرافیکی جالب برای کاراکتر

  • سعی کنید، طراحی‌های کاراکتر ساده‌ باشند: برای طراحی کاراکتر بایستی از طرح‌های ساده و قابل درک استفاده شود. خلق کاراکتر جالب با استفاده مناسب از انواع خطوط امکان‌پذیر است.
  • در طراحی، از الهام گیری استفاده کنید: می توانید از ایده های گذشته در طراحی کاراکتر الهام بگیرید و آن‌ ها را گسترش دهید.
  • در طراحی کاراکتر، استفاده از رنگ‌های متنوع دوری کنید: یکی از ابزارهای کلیدی برای طراحی گرافیکی جالب رنگ است. به شرطی که استفاده از رنگ‌ها به بهترین نحو ممکن باشد. با توجه به شخصیت‌های مختلف خواهید دید که استفاده از رنگ‌ها محدود بوده است. همین امر توجه مخاطب را به شخصیت خلق شده بیشتر کرده است. بنابراین سعی کنید، در طراحی کاراکتر حداکثر از سه رنگ استفاده کنید.
  • از شخصیت‌های متفاوت استفاده کنید: اولویت شما برای تماشای انیمیشن چیست؟ انتخاب انیمیشن با شخصیت‌های مشابه؟ یا انیمیشن با شخصیت‌های منحصر به فرد؟ اگر در یک کلیپ یا فیلم کاراکترهایی مشابه به هم داشته باشید، برای مخاطب خسته کننده خواهد بود. این کاراکترها بایستی ویژگی‌های منحصر به فرد داشته باشند و از سایر شخصیت‌ها متمایز باشند.
  • در طراحی‌های خود سادگی را حفظ کنید: کاراکترهای خود را به گونه‌ای طراحی کنید که کاربر مفهوم هر شخصیت را به سرعت درک کند. بنابراین طراحی کاراکترهایی که سادگی را حفظ کرده‌اند و کاربر به سرعت آن را درک کند، باعث می‌شود کاربر ادامه کار شما را نیز تماشا کند.
  • در طراحی‌های خود اغراق کنید: هر کاراکتری ویژگی‌های توصیفی خود را دارد. برای توصیف ویژگی‌های شخصیت بایستی طراحی‌های اغراق آمیز داشته باشید. به طور مثال برای طراحی فرد خوش چهره بایستی در زیبایی چهره او تمرکز کنید.
  • به رده بندی سنی مخاطب خود توجه کنید: برای طراحی گرافیکی جالب هر کاراکتر با توجه به محدوده سنی متفاوت خواهد بود. به طور مثال شخصیت‌های خلق شده برای کودکان بایستی با استفاده از شکل ‌های ساده و رنگ‌ های روشن و خلاقیت طراحی شوند.
  • شخصیت خود را در محیطی مناسب قرار دهید: برای هر کاراکتر بایستی محیطی مناسب خودش طراحی کنید. محیط طراحی شده نوع داستان و خصوصاً کاراکتر شما تا کاربر بتواند با کاراکتر طراحی شده رابطه احساسی خوبی برقرار کند.
  • برای هر شخصیتی، لوازم جانبی هم طراحی کنید: برای کمک به مخاطب برای درک بهتر شخصیت به طراحی لوازم و لباس شخصیت استفاده کنید. همچنین با استفاده از تمثیل‌های همگانی در طراحی‌های خود می‌توانید شخصیت‌ها را به مخاطبان بهتر نشان دهید.
  • مراقب حالات صورت شخصیت خود باشید: حالات صورت شخصیت بایستی به گونه‌ای طراحی شوند که به خوبی احساسات او را در داستان بیان کنند. شما می‌توانید با استفاده از اغراق در طراحی چهره کاراکتر به مخاطب کمک کنید تا ارتباط بهتر و موثرتری با شخصیت برقرار کند.

طراحی گرافیکی جالب لوگو‏

در دنیای امروز اکثر کسب و کارهای فعال به منظور دستیابی به موفقیت و پیشبرد اهداف خود به طراحی گرافیکی جالب لوگو‏ نیاز دارند. لوگو یک نماد گرافیکی و قابل طراحی به شکل‌ های مختلفی همچون: علامت، سمبل، نوشتار یا ترکیبی از همه این‌ها است. اصلی‌ترین استفاده کنندگان طراحی گرافیکی جالب برای داشتن یک لوگو عبارتند از: شرکت‌ های تجاری، تولیدی، صنعتی، کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس و غیره‌. این شرکت‌ها از طریق طراحی گرافیکی جالب لوگو‏ نوع خدمات خود را به مشتریان اعلام داشته و زمینه آشنایی سریع‌تر مخاطبین با محصولات و خدمات ارائه شده را فراهم می‌سازند.

 طراحی گرافیکی جالب هر لوگو بایستی ویژگی‌های زیر را داشته باشد: سادگی، به خاطر ماندن، همیشگی بودن، تطبیق پذیری، مناسب بودن.

مراحل طراحی گرافیکی جالب یک لوگو به شرح زیر است:

  • درباره زمینه‌ی کسب و کار تحقیق کنید: در ابتدا حتی قبل از دست گرفتن قلم و رسم کردن شکل بایستی تحقیقات را آغاز کنید. با تحقیق درباره زمینه‌ی کسب و کار می‌ توان با محیط قرارگیری لوگو آشنا شد. انجام این مسئله برای تمام طراحان با تجربه یا بدون تجربه الزامی و مفید است.

برای مثال شما اگر یک لوگوی شرکت مسافرتی را با یک لوگوی رستوران یا گروه موسیقی ‏مقایسه کنید متوجه تغییرات و تفاوت در ظاهر و احساسی که باید به مخاطب دهد را خواهید یافت. پس ‏طراح در طراحی لوگو یا آرم و برند باید موارد دیگه ای را در نظر بگیرد و باید آرمی را برای آن کسب و کار ‏طراحی کند که با هزاران علامت تجاری دیگر کاملا متفاوت باشد و مقایسشون قابل مشهود باشد.‏

  • شناخت کافی از صاحب کسب و کار به دست آورید: طراح پس از شناخت دقیق از کسب و کار و محتوای آن بایستی از صاحب کسب و کار شناخت کافی به دست آورد. تا با کار صاحب کار و مشتریان مورد هدف او آشنا شوید.
  • طرح اولیه، خدمات و ایده‌های اولیه را ارائه دهید: ایده‌های اولیه نباید بیشتر از دو یا سه روش باشند تا مجبور به صرف هزینه و زمان برای بازبینی ایده‌ها نباشید.
  • تجدید نظر کنید: در این بخش ممکن است شامل تغییرات جزئی یا گاهی اوقات تغییرات بیشتری صورت گیرد که هر کدام از ‏این تغییرات و تجدیدنظر ها ممکن است در جذب بیشتر مشتری همراه باشد و باعث شود که صاحب کار از ‏ایده کلی خودش دور نشود و از درخواست مجدد انجام کار هم جلوگیری کند.
  • طرح نهایی را آماده کنید و کار را تحویل دهید: پس از اتمام کار طرح نهایی به صورت فایل در اختیار صاحب کار قرار می‌گیرد تا در آینده از آن بهره ببرد.

طراحی گرافیکی جالب

طراحی گرافیکی جالب لوگو

طراحی گرافیکی جالب کارت پستال

وقتی صحبت از طراحی گرافیکی جالب کارت پستال می ‏شود تنها موردی که به ذهنمان می رسد این است که از این ابزار برای انتقال پیام می توان استفاده کرد. برای ‏رویدادهای گوناگون مثل پیام تبریک و یا پیام تسلیت کاملا کاربردی است. اگر می خواهید کارت پستال پیام تبریک ‏ارسال کنید می توانید به همراه یک گل یا هدیه آن را تحویل دهید؛ زیرا اینطور کارها به ‏افرادی که قصد دارند کارت پستال شما را دریافت کنند خاطره و حس خوشایندی در آنها ‏ایجاد خواهد شد.

 از کاربرد هایی که از طراحی گرافیک جالب کارت پستال می توان از آنها یاد کرد می توان به: ‏تبلیغات یادگاری دادن به دوستان و یادبود به اعضای خانواده اشاره کرد.

 از ‏زمانی که این قطعه مقوایی بین افراد به عنوان یک پیام تبریک و تسلیت مرسوم شد ‏طراحی گرافیکی جالب کارت پستال نیز در اولویت قرار گرفت. امروزه تمامی طراحی های گرافیکی به صورت ‏دیجیتال صورت می‌گیرند و بسیار کاربردی هم هستند. اما هنوز هم نوع مقوایی برای مخاطبان بسیار جذاب و خیره ‏کننده است. کارت پستال ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و طراحی می شوند و به صورت یک رو و دو ‏رو می توان آنها را تهیه نمود.

اصول مهم در طراحی گرافیکی جالب کارت پستال مخصوصاً کارت پستال تبلیغاتی به شرح زیر است:

  • بایستی طرح، رنگ‌، فونت‌ کارت پستال؛ متناسب با فعالیت‌ها و اهداف شرکت باشند.
  • برای طراحی نمودن نمونه کارت های پستالی اداری می ‌توانید از نام تجاری و حتی لوگوی شرکت ‏استفاده کنید. محتوایی که در کارت پستال استفاده خواهد شد باید مفید و مختصر صورت بگیرد.
  • می توانید از ‏رنگ هایی که با لوگوی شرکت کاملاً متناسب هستند در طراحی کارت پستال بهره مند شوید و از قالب و ‏اندازه هایی که برای قالب اداری بیشتر کاربردی هستند در چاپ استفاده کنیم. ظاهر کسب و کارتان را می توانید با ‏کاغذهای با گرماژ بالا به صورت رسمی تر نمایش دهید.
  • در تهیه نمودن کارت پستال‌های خانوادگی و دوستانه می توانید از رنگ ‌های جذاب و متنوع استفاده کنید.
  • طرح روی جلد کارت پستال می‌تواند شامل مواردی همچون طرح‌های مناسبتی یا شخصی، تصاویر مناظر طبیعی، نمادهای فرهنگی و ملی باشد.
  • فونت، رنگ متن، محتوای کارت پستال بایستی با توجه به مناسبت ارسال کارت پستال انتخاب شود.
  • تعیین تم برای کارت پستال و هدایای خود می‌تواند هماهنگی چشم‌نوازی خلق کند.

طراحی گرافیکی جالب

طراحی گرافیکی جالب کارت پستال

طراحی گرافیکی جالب بنر اینستاگرام

امروزه چک کردن شبکه‌های اجتماعی و جستجو در میان صفحات آن جزء برنامه‌های روزانه هر فردی است. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار بین همه اقشار جامعه است. این اپلیکیشن به دلیل بصری بودن در حوزه کسب و کار کاربردهای زیادی دارد. به دلیل تصویر محور بودن این شبکه اجتماعی، شما می‌توانید با طراحی گرافیکی جالب بنر اینستاگرام می‌توانید فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهید و سوددهی بالایی را تجربه کنید. شما می‌توانید برای طراحی گرافیکی جالب بنر اینستاگرام از کانوا برای قالب بنر استفاده کنید.

 مراحل کار با کانوا به شرح زیر است:

  • یک الگو انتخاب کنید.
  • ویرایش قالب اینستاگرام
  • تغییر رنگ
  • اصلاح تصویر
  • پیاده سازی لوگو
  • تغییر متن
  • بازی با انیمیشن
  • خروجی بنر اینستاگرام.

طراحی گرافیکی جالب

طراحی گرافیکی جالب بنر اینستاگرام


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید   

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب       

صدور فاکتور رایگان می باشد      

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021   

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598   

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796   

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500   

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500   

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102   

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400   

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400   

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400   

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400   

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916   

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                             09199170040  

تماس، واتساپ یا تلگرام    

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب   

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی