طراحی جدید بنر از جمله فعالیت‌هایی به شمار می‌رود که به مهارت‌های منحصربه‌فردی نیاز دارد. امروزه مجموعه‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند که ایران تایپیست یکی از آن‌ها است. طراحان این مجموعه قادر هستند با در نظر گرفتن المان‌های گرافیکی بنرهای نوین را طراحی کنند و به مشتری تحویل دهند. زمانی که بنر جذاب باشد، می‌‌تواند روی کسب‌وکارها و برندها تأثیر مثبتی بگذارد. حالا این سؤال به وجود می‌آید چگونه می‌توان جدیدترین بنرها را طراحی کرد؟ پاسخ سؤال شما همین‌جا است. همراه ما باشید.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید   

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب       

صدور فاکتور رایگان می باشد     

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021   

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598   

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796   

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500   

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500   

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102   

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400   

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400   

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400   

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400   

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916   

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                             09199170040  

تماس، واتساپ یا تلگرام    

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب   

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی        


تأثیر طراحی جذاب بر کسب و کارها

بنرها می‌توانند از تأثیرگذارترین المان‌ها روی موفقیت یک کسب‌وکار باشند؛ به همین علت نحوه طراحی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. فرقی ندارد چند میلیون برای طراحی بنر خرج کرده‌اید. تا زمانی که بنر شما در چشم مخاطب جذابیت نداشته باشد، موفقیتی نیز نصیب برند شما نخواهد شد. یک بنر حرفه‌ای باید حجم کمی داشته و رنگ‌بندی بسیار منحصربه‌فردی در آن به کار رفته باشد. اگر بنر جذابیت داشته باشد، می‌توانید تأثیرات زیر را شاهد باشید:

  1. پیام تبلیغاتی را بهتر و مؤثرتر انتقال می‌دهد.
  2. مشتریان جدیدی را به خود جذب می‌کند.
  3. باعث افزایش آگاهی از برند می‌شود.
  4. در فروش بیشتر محصولات نقش پررنگی دارد.
  5. باعث هدف‌گذاری مخاطبان می‌شود.

تبلیغ بنری تبدیل به یکی از مؤثرترین ابزارهای دنیای بصری شده است. زمانی که یک پیام همراه با تصویر باشد، از جانب کاربران واکنش بهتری دریافت می‌کند؛ به همین علت کسب‌وکارها می‌توانند با تکیه بر بنرها به معرفی هر چه بیشتر برند خود بپردازند. بنر باید باتوجه‌به عناصر گرافیکی روز دنیا طراحی شده باشد تا بتواند بین رقبا تمایز پیدا کند.

چه عواملی در طراحی بنر جدید باید مدنظر قرار گیرند؟

هنگام طراحی جدید بنر نیاز است عوامل مختلفی در نظر گرفته شوند. این عوامل به جذابیت هر چه بیشتر بنرها کمک کرده و می‌توانند مخاطبان گوناگون را هدف‌گذاری کنند. طراحان ایران تایپیست نیز با در نظر گرفتن تمامی عوامل بهترین بنرها را برای کسب‌وکارهای گوناگون طراحی می‌کنند. حالا این عوامل چیست؟ کافی است به لیست زیر نگاهی بیندازید تا با مهم‌ترین پارامترهایی که هنگام طراحی جدیدترین بنرها باید در نظر گرفته شوند، آشنا شوید.

 طراحی جدید بنر

مهم‌ترین نکات هنگام طراحی بنر

1. لوگو و هویت برند را در اولویت قرار دهید.

از مهم‌ترین عناصری که هنگام طراحی بنر جدید باید در نظر گرفته شوند، می‌توانیم به لوگو و هویت برند اشاره کنیم. فرض کنید تمامی المان‌ها را در بنر جای داده‌اید؛ اما خبری از لوگو نیست. در این شرایط بنر شما هیچ ارزشی نخواهد داشت. در واقع لوگو همان شناسنامه بنر شما به شمار می‌رود و به آن هویت می‌بخشد. زمانی که مخاطب روی بنر کلیک می‌کند باید بداند به چه صفحه‌ای هدایت می‌شود. بنرهای بی‌نام و نشان ارزشی ندارند و کمترین میزان جذب را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در کنار لوگو پیشنهاد می‌دهیم یک پیام یا شعار تبلیغاتی کوتاه نیز درج کنید. اگر این پیام جذاب باشد، نرخ کلیک روی بنر نیز افزایش خواهد یافت.

2. هنگام طراحی بنر جدید پیام را در نظر داشته باشید.

در طراحی جدید بنر به نقش پیام نیز باید توجه داشته باشید. اهمیت پیام به اندازه لوگو است و حتی برخی آن را بیشتر می‌دانند. پیام می‌تواند به صورت یک متن یا جمله طراحی شود. محتوای پیام هر چیزی که باشد، باید بتواند به وضوح به مخاطب منتقل شود. قبل از اینکه متن پیام را بنویسید، اهداف خود را مشخص کنید. به‌عنوان‌مثال قصد معرفی یک محصول خاص را دارید یا می‌خواهید تخفیف‌هایی را به کاربران ارائه دهید؟ ازآنجایی‌که خواندن متن‌های بلند و طولانی از عهده مخاطبان خارج است، توصیه می‌کنیم حتماً جملات کاربردی را برای انتقال پیام انتخاب کنید. مطمئن باشید می‌توانید با این روش نرخ کلیک قابل‌توجهی را به دست بیاورید.

3. کال تو اکشن را فراموش نکنید.

در طراحی جدید بنر باید حتماً از کال تو اکشن یا دکمه فراخوان بهره ببرید. هدف از طراحی بنر ترغیب مخاطب برای ورود به وب‌سایت است؛ ازاین‌رو بسیار حائز اهمیت است چگونه می‌خواهید از دکمه فراخوان استفاده کنید. کال تو اکشن می‌تواند در شکل‌های مختلفی طراحی شود. انتخاب هر کدام از آن‌ها بستگی به شرایط بنر و سلیقه شما دارد. "همین الان خرید کنید" یک نمونه از فراخوان به شمار می‌رود. لازم به ذکر است هیچ‌وقت از دو فراخوان در یک بنر استفاده نکنید؛ زیرا با این کار باعث تردید مخاطب می‌شوید. گاهی اوقات همین تردید باعث می‌شود مخاطب بی‌خیال کلیک شود و از بنر شما به راحتی عبور کند.

طراحی جدید بنر

استفاده از دکمه فراخوان

4. از یک پس‌زمینه مناسب بهره ببرید.

پس‌زمینه مناسب نیز در طراحی بنر جدید بسیار حائز اهمیت است و نباید نسبت به آن بی‌توجه باشید. در واقع اگر می‌خواهید از یک بنر چشمگیر بهره‌مند شوید، باید در انتخاب پس‌زمینه حرفه‌ای عمل کنید. شما در ابتدا باید یک فضای مثبت را به عنوان پس‌زمینه یا بک‌گراند در نظر بگیرید و سپس از طریق المان‌های مختلف نسبت به حفظ تعادل اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر نمی‌دانید چه پس‌زمینه‌ای برای بنر انتخاب کنید، پیشنهاد می‌دهیم نگاهی به پالت رنگی برندتان بیندازید. با کمک این پالت طیف وسیعی از انتخاب‌ها پیش روی شما قرار می‌گیرند؛ اما کافی است هوشمندانه عمل کنید. همچنین امکان انتخاب بک‌گراند تک‌‌رنگ نیز وجود دارد. لازم به ذکر است بک‌گراندها می‌توانند در قالب عکس و ویدئو نیز باشند. طراحان ایران تایپیست با در نظر گرفتن محتوای بنر شما بهترین پس‌‌زمینه‌ را انتخاب خواهند کرد. کافی است به مهارت آن‌ها اطمینان کنید.

5. توجه به معنا و مفهوم رنگ‌ها را هنگام طراحی بنر از یاد نبرید.

نکته دیگری که هنگام طراحی جدید بنر باید در نظر بگیرید، رنگ است. در واقع رنگ‌ها می‌توانند تأثیر مستقیمی روی جذب یا دفع مخاطب بگذارند. طراحانی که در این زمینه مشغول به کار هستند، باید تسلط کافی به روان‌شناسی رنگ‌ها داشته باشند. این اطلاعات به کمک آن‌ها خواهد آمد تا بتوانند انتخاب بهتری را هنگام طراحی انواع بنرها رقم بزنند.

به‌طورکلی از رنگ می‌توانیم به عنوان یک برگ برنده یاد کنیم. رنگ‌های انتخابی باید بتوانند هویت برند شما را به تصویر بکشند. همچنین حس هر کدام از رنگ‌ها را در نظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال اگر به دنبال رنگی هستید تا با کمک آن حس اعتماد و امنیت را به مخاطبان ببخشید، می‌توانید از رنگ آبی کمک بگیرید. همچنین برای افزایش حس لذت و انتقال آرامش بنفش بهترین انتخاب است. مجموعه ایران تایپیست به صورت کامل با مفهوم رنگ‌ها آشنایی دارد و مطابق با برند شما دست به انتخاب رنگ‌ها می‌زند.

طراحی جدید بنر

آشنایی با روان‌شناسی رنگ‌ها

6. سایز بنر را به درستی تعیین کنید.

وقتی صحبت از طراحی جدید بنر به میان می‌آید، باید به سایز نیز توجه کافی داشته باشید. وب‌سایت‌ها باتوجه‌به المان‌های گرافیکی سرعت‌های مختلفی برای بارگذاری دارند؛ اما در کل نمی‌توانید انتظار سرعت خیلی بالا را داشته باشید. همچنین زمانی که بنرها حجیم باشند، سرعت بارگذاری نیز با کاهش روبه‌رو خواهد شد. همین موضوع باعث می‌شود افراد زمان کافی به لود شدن اختصاص ندهند و بدون مشاهده بنر، صفحه را ترک کنند. حتماً بهترین سطح فشرده‌سازی را انتخاب کنید و به فرمت نیز توجه کافی داشته باشید. برای اینکه خیالتان از بابت یک بارگذاری سریع راحت شود، پیشنهاد می‌دهیم حجم بنر خود را زیر 150 کیلوبایت در نظر بگیرید.

7. در طراحی بنر جدید ابعاد را از قلم نیندازید.

بنرها باتوجه‌به محتویاتی که دارند، می‌توانند ابعاد گوناگونی داشته باشند. در واقع وب‌سایتی که بنر شما در آن قرار می‌گیرد، تعیین‌کننده ابعاد خواهد بود. بعد از تعیین ابعاد می‌توان نسبت به قرار دادن انواع المان‌ها اقدام کرد. از رایج‌ترین نسبت‌ها برای تعیین ابعاد بنر می‌توانیم به 300 در 250 پیکسل، 728 در 90 پیکسل، 160 در 600 پیکسل و 970 در 250 پیکسل اشاره کنیم. همان‌طور که مشاهده کردید ابعاد بنر می‌توانند بر افقی یا عمودی بنر نیز تأثیرگذار باشند.

طراحی جدید بنر

توجه به ابعاد بنر هنگام طراحی

8. با طراحی بنرهای جدید به طراحی‌های قدیمی و معمولی خداحافظی کنید!

برای تبلیغات محیطی سایت‌ها روش‌های گوناگونی وجود دارند و هر کدام از آن‌ها این قابلیت را دارند تا ویژگی‌های متعددی از خود به نمایش بگذارند. یکی از این روش‌ها طراحی بنر جدید است. برای اینکه بتوانید مخاطبان را افزایش دهید، نیاز است از دنیای طراحی‌های قدیمی و معمولی خداحافظی کنید. با تغییر سبک طراحی، کسب‌وکارها می‌توانند به سود بیشتری دست پیدا کرده و خود را به افراد گوناگون معرفی کنند. زمانی یک بنر مؤثر جلوه می‌کند که بتوان از تمامی المان‌ها به خوبی بهره گرفت. طراح بنر جدید باید به سوژه‌های روز دنیا نگاهی بیندازد و از این طریق مناسب‌ترین گزینه‌ها را طراحی کند. یک بنر خوب ویژگی‌های زیر را دارد:

  1. از فونت‌های خوانا و مناسب بهره‌مند است.
  2. می‌تواند در یک نگاه پیام را انتقال دهد.
  3. از شعارهای تبلیغاتی برای تأثیرگذاری بیشتر استفاده می‌کند.
  4. برای جلب مخاطب از به‌روزترین رنگ‌ها بهره می‌برد.

اگر شما نیز می‌خواهید به طراحی‌های قدیم و معمولی خداحافظ بگویید، کافی است در این مسیر از ایران تایپیست کمک بخواهید. طراحان این مجموعه با المان‌های نوین طراحی آشنایی کامل دارند و از طریق ترندهای روز دنیا سعی در طراحی بهترین بنرهای جدید خواهند کرد. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید.

طراحی جدید بنر

خداحافظی از بنرهای قدیمی و معمولی


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید    

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب        

صدور فاکتور رایگان می باشد      

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021   

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598    

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796   

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500   

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500   

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102    

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400    

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400    

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400   

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400   

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916    

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                             09199170040   

تماس، واتساپ یا تلگرام     

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب    

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی          


قدرت طراحی بنرهای نوین

بنرهای نوین به دلیل المان‌های جدیدی که دارند، می‌توانند به جذب مخاطبان زیادی بپردازند. در واقع از قدرت طراحی بنرهای نوین نمی‌توان به راحتی عبور کرد. در این نوع بنرها عناصر گرافیکی به ترتیب و در بهترین شکل ممکن کنار هم قرار می‌گیرند. جذابیت منحصربه‌فردی که این بنرها دارند باعث شده‌اند افراد زیادی نسبت به ثبت سفارش در این سبک اقدام کنند. در یک نگاه کلی مزایای طراحی بنرهای نوین شامل گزینه‌های زیر هستند:

  1. این بنرها ساده، ولی شیک و کاربردی طراحی شده‌اند و در نگاه اول می‌توانند باعث جذب مخاطبان شوند.
  2. بنرهای نوین دارای پیام‌های کوتاه و قابل فهم هستند. از این طریق مخاطبان بیشتری به سمت وب‌سایت شما روانه خواهند شد.
  3. بنرهای نوین اگر به خوبی طراحی شوند، می‌توانند روی مخاطبان گوناگون هدف‌گذاری کنند.
  4. در این بنرها رنگ‌ها به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توان حس لازم را دریافت کرد.

مجموعه ایران تایپیست دارای طراحان بسیار حرفه‌ای است. این افراد می‌توانند در زمینه طراحی جدید بنر به کمک شما بیایند. طراحان این مجموعه به صورت کامل با فوت و فن طراحی بنر آشنایی دارند و می‌توانند بهترین نمونه‌ها را تحویل شما دهند؛ ازاین‌رو نیازی نیست نگرانی خاصی داشته باشید.

طراحی جدید بنر

بنرهای نوین و تأثیر آن‌ها در جذب مخاطب

طراحی جدید بنر با کمترین هزینه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام طراحی جدید بنر باید در نظر گرفته شود، هزینه است. در کل همه افراد به دنبال مجموعه‌هایی هستند که کمترین قیمت را دریافت کنند. ایران تایپیست از جمله مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، برترین بنرها را طراحی می‌کند؛ اما با این حال یک سری عوامل وجود دارند که می‌توانند روی تعیین قیمت‌ نهایی تأثیرگذار باشند. افرادی که به دنبال ثبت سفارش هستند بهتر است با این فاکتورها آشنا شوند که گزینه‌های زیر را به خود اختصاص داده‌اند:

  1. ابعاد بنر: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار روی قیمت، ابعاد است. زمانی که اندازه بنر افزایش پیدا می‌کند، المان‌های گرافیکی بیشتری نیز به کار می‌روند؛ ازاین‌رو به زحمت بیشتری نیاز است. در کل با افزایش ابعاد بنر، قیمت نهایی نیز بیشتر خواهد شد.
  2. نوع بنر: بنرها در انواع گوناگونی وجود دارند و هر کدام از آن‌ها ارائه‌دهنده ویژگی‌ها و هزینه‌های مختلفی هستند. از بین انواع بنرها، مدل GIF قیمت بیشتری دارد؛ اما معمولاً کسب‌وکارهای حرفه‌ای از همین بنرهای متحرک برای معرفی برند خود بهره می‌برند.
  3. عناصر گرافیکی: عناصر گرافیکی بنرها با یکدیگر تفاوت دارند. در برخی از آن‌ها به تعداد کمتری المان نیاز است؛ اما در برخی تعداد عناصر افزایش پیدا می‌کند؛ ازاین‌‌رو هر چقدر یک بنر تشکیل‌شده از عناصر گرافیکی بیشتری باشد، به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.
  4. زمان تحویل: زمان تحویل نیز می‌تواند روی تعیین هزینه طراحی بنر جدید تأثیرگذار باشد. برخی افراد به دنبال دریافت سفارش خود در سریع‌ترین زمان هستند؛ به همین دلیل باید هزینه بیشتری برای پرداخت کنار بگذارند. البته لازم به ذکر است ایران تایپیست با در نظر گرفتن همین موضوع، مناسب‌ترین قیمت‌ها را روی خدمات طراحی بنر اعمال کرده است.

طراحی جدید بنر

عوامل مؤثر روی قیمت طراحی بنر

سخن آخر

بنرها نقش مهمی در دنیای بصری ایفا می‌کنند و اگر به خوبی طراحی شده باشند، از این قابلیت برخوردار هستند تا مخاطبان زیادی جذب کنند؛ اما قضیه به همین راحتی‌ها که فکر می‌کنید، نیست. در طراحی جدید بنر باید نکات مختلفی زیر ذره‌بین قرار بگیرند تا بتوان آن‌ها را روی پروژه نهایی اعمال کرد. این نکات شامل درج لوگو، استفاده مناسب از رنگ، انتخاب درست بک‌گراند و... می‌شوند. همچنین نکته مهمی که باید بدانید درباره هزینه‌ها است. هزینه طراحی باتوجه‌به المان‌های مختلفی تعیین می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ابعاد، نوع و زمان تحویل بنر اشاره کنیم. اگر می‌خواهید به طور کامل با طراحی‌های قدیمی خداحافظی کنید، کافی است با کارشناسان ایران تایپیست در تماس باشید.

طراحی جدید بنر

آشنایی با طراحی جدید بنر


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید    

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب        

صدور فاکتور رایگان می باشد     

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021   

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598    

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796   

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500   

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500   

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102    

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400    

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400   

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400    

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400    

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916    

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                             09199170040   

تماس، واتساپ یا تلگرام     

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب    

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی